Marieberg!

Vart en sväng till Marieberg idag med min systerson Kevin. Vi skulle köpa det sista till Alexandras present och kalaset. Hittade en rockring, lite presentsnören, födelsedagskort, ballonger... Ja lite såna grejor.
Köpte även till Kevin en keps och tatueringar =) Gud vad mina barn kommer att bli bortskämda =/
Sen åkte vi till Ica Maxi i Kumla och skulle handla dels till tårtan osv. Är lite osäker på om den färdigutkavlade marsipanen jag köpte räcker om till tårtan jag ska göra, hmm ska nog ta och köpa ljusblå marsipan för säkerhets skull =)

Imorrn fyller hursomhelst Alexandra 8 år, så vi ska åka upp på fm. och fira henne lite med paket och sång. Kalaset ska hon ha till helgen som kommer och på Fredag tänkte jag att vi två skulle baka det sista tills då. Lite bullar, sockerkaka och kakor...

Ja snart blir det väl sängen för på tvn finns det ju ingenting att kolla på =(

Tack och godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0