regn regn regn...

Jag är så trött på detta regn. Detta var ju inte riktigt jag hade tänkt att semestern skulle ha blivit, sitta inne och inte kunna göra ett skit för ut i regnet vill jag inte!
Allafall så var vi till Marieberg igår igen... jag har varit där bara tre gånger denna vecka =) Hittade två toppar till, samma som den orangea som jag köpte häromdagen, plus att jag köpte två likadana till min syster Jenny. Köpte massa fina kläder till min systerdotter Alexandra som fyller år om ca 1½ vecka, Kul! Hon och jag ska baka inför hennes kalas då har vi bestämt, får se vad vi ska hitta på för gott... Förlsag någon?
Sen ska jag försöka mig på att göra en Barbietårta till henne, får se hur det går =/

Ja och idag så är det ju inget bra väder ute. Ska hämta syskonbarnen sen på em. Dem ska sova över hos oss så ikväll blir det grillat med film och mys...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad mysigt med syskonbarnen på besök! Vi har Fideli och Alex här nu i två nätter, riktigt mysigt!



Å vad spännande med Barbietårta! Den MÅSTE du visa på bloggen sedan!



Nu börjar allt regn bli jobbigt! Usch...

Men det är lite mysigt att tända ljus o mysa.



Idag ska Jag och barnen baka.

Tror att det receptet skulle passa för Alexandra att baka tillsammans med dig...

Kolla bloggen senare idag/kväll.



Kram å Puss

2010-08-02 @ 10:37:15
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0