Skänningemarken...

har jag varit på idag. Var jättelängesen man var där. Brukade jämt åka dit varje år när jag var liten med familjen, kul!
Hittade allafall svarta foppatofflor som jag ville ha, kanske kan undvika att få skavsår då vi ska åka till Turkiet i höst sen =) Köpte även lite kryddor och ett halsband till Alexandra tills hon fyller.
Ja det var väl min dag, ska straxt gå ut och trimma lite, det behövs.
Imorrn blir det 30-årsfest i Brevensbruk.

Har fortfarande inte lagt upp nånting från Skansen som vi var på i Tisdags men det kommer =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är så mysigt med Marknader!



KRAMAR

2010-08-07 @ 00:38:19
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

ja visst är fast dem flesta säljer samma saker oftast så är det något visst med marknader =)

2010-08-07 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0