Skansen!

Jo som sagt i Tisdags var vi ju ett gäng upp till Stockholm för att gå på Skansen och även Gröna Lund. Det var jag, Örjan, Fia, Wiking, Emma, Anders + barnen, Henkan och Spongh. Mycket trevligt och kul och höjdpunkten av allt var ju att dem hade repetion av "Allsång på Skansen" då vi var där. Fia och jag vart helt lyriska =) Vi kollade nästan jämt på det när vi var små och sjöng med i sångerna ihop med pappa. Så vi såg ju självaste Anders Lundin och även Mange Schimdt, yea!!!
Gick ju även en sväng på Grönan men åkte ingenting, var så lång kö som jag inte orkade att stå i. Men några av dem andra åkte allafall...
Tyvärr kunde jag inte ladda ner dem korten jag ville för de hade för stort format (tror jag att det heter) Ville ju verkligen lägga upp närbilden på Anders Lundin =)

   

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad Mysigt att åka iväg ett helt gäng sådär!

Men visst var Allsången bättre förr, när vi var små?

Det ska ju vara lite "pensionär" över det hela...



KRAMAR från Lollo

2010-08-07 @ 22:07:31
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja visst var allsången bättre förr =) Och ingen kan ju slå gamle Lassa Berghagen ju.. The Best!!!

2010-08-08 @ 09:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0