Skoj skoj...

Igår vart det äntligen krogen med Emma, Linda, Fia, Ida och Karin. Började förfesten hemma hos Emma  där vi lyssnade på lite gamla godingar och sjöng lite singstar. Vi gick allafall på Harrys och det var kul men sååå varmt det var där inne, puh! Innan vi åkte hem stannade vi till på Max för lite fyllekäk =)

Idag har vi varit uppe i Gryt. Var ute och cyklade med barnen till Björnhammar och tillbaka och lånade hem ett tårtfat från mamma som jag ska ha till Alexandras tårta imorgon. Gjorde klart tårtan efter vi kom hem från Gryt. Vart väl rätt så bra, är inte helt nöjd då marsipanen sprack lite. Men då vet man allafall hur man inte ska göra till nästa gång då =) Gjorde även halvklart barbietårtan =) Ska göra den helt klar imorgon så får vi se hur den blir =/
Ikväll vart det lite grillat, var jättelängsen vi åt det känns det som men alltid lika gott...

Annars i veckan har jag bakat med Alexandra, gjorde lite kolakakor, banankaka och kokostoppar, gott! Har även träffat bla. Emma, vart ute och sprungit och cyklat osv.
Är ju sista semesterveckan jag har nu, börjar på Tisdagkväll... men än har inte jobbångesten kommit =) Lika bra det!








Classy eller hur, haha!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sk abli så himla kul att få se barbietårtan!



Hahhahahahaha! Sista bilden är klockren!



Kul att vi ses på onsdag! KRAM

2010-08-16 @ 01:10:41
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jo tårtan vart rätt så bra, lite tokigt med kristyren bara vi hade på sist men men...

Javisst är den sista bilden fin, det är så vi festar =)

Ja jag kommer på Onsdag, kul kul! Ska höra med mor och syster som jag inte har gjort =/

2010-08-16 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0