Snart är helgen slut...

och det har gått fort...
Igår så var Jocke här med lilla Nero och hjälpte Örjan lite med huset, duktiga killar det där =) Jag gjorde mitt jobb genom att baka lite kakor, Ernst chokladkakor =) Väldigt goda var dem. (Receptet kan ni hitta på recept.nu)
På kvällen svängde jag ihop en kycklingpaj med smak av Habanero (en ny tacosmak kan man säga) som vi tog med hem till Jocke&Linda för hon slutade jobba åtta så det vart perfekt. Väldig god vart den, lite stark men det var gott att ha cremefraiche till då och avakoda som är sååå gott! Tog slut gjorde den iallafall.

Nu straxt ska jag åka upp til Gryt och se om kära mor har någon potatis kvar jag ta lite av. Ska nog ta med mig resten av kakorna från igår då blir nog pappa glad =)

Hej hopp!!!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0