varit hemma hos...

Guje och hennes lilla Frida idag =) Alltid lika trevligt och roligt att träffa dem... Åh lilla Frida är så himla söt. Börjat krypit har hon också så nu dröjer det väl inte lång tid innan hon går den lilla rackarungen. Guje skulle allafall ha tatuerat sig idag men när hon kom dit så har killen slutat??? Jättekonstigt men hon fick snabbt en ny tid imorgon och då ska jag vara barnvakt =) Kul kul!!!
Tatueringen kommer säkert att bli jättebra. Hon ska tatuera in Frida på armen... får kanske se en bild imorrn på det.



Efter jag varit hos Guje så åkte jag upp till Gryt där min pappas moster och hennes man, Saga&Bosse, var på besök. Kul att träffa dem för det var ju ett tag sedan...

Och nu sitter jag och väntar på att "Wife swap" ska börja på tv4plus. Det är så bra. Två familjer vars fruar byter familj som dem ska bo hos i två veckor. Dem parar ju verkligen ihop familjer som är som natt och dag, har helt andra regler och moral. Jag gillar det programmet hursomhelst. Åh just det ikväll börjar ju "Fångarna på Fortet" oxå. Det har man ju inte sett sen när man var en liten skit =)

Ja hej sålänge allafall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0