västkusten!!!

Kom ner till Götebrog då i Fredags. Vi bodde i ett litet ställe som heter Getskär i en stuga. Jättefin och mysig stuga och med härlig utsikt. Det var jag, Örjan, Emma, Anders, Wiking, Fia och Spongh som var där.

 

Allafall så i Fredags så var vi på Liseberg, i spöregnet =( Det var ju en del som var duktiga och hade regnkläder med sig men ingen hade stövlar så vi alla var blöta om fötterna, inte kul. Regnande som fan den första timmen typ men sen vart det uppehåll. Det var såå roligt, har inte varit på Liseberg på ca 10 år... Vi åkte bla. Lisebergsbanan, Balder, Kanonen, Uppskjutet, Spinnrock m.fl. Och gick spökhuset, så kul!!! Tog lite öl/vin på Spökbaren Gasten, mmm det var gott! Ja och Fia vann en JÄTTESTOR Marabouchoklad på chokladhjulet =)
Avslutade kvällen på Mc`Donalds, sen bussen hem


            



I Lördags skulle grabbarna på flyguppvisning så vi tjejer drog till Ullared. Hittade en del där, bla. regnställ till mig och Örjan =) lite kläder och sånt. Får visa bilder på det imorgon. Åt en god Thaibuffe oxå där jag och Fia provade på Sushi, blää säger jag bara. Smakade ju hav och tång och äckligt. Nej det var inge vidare. Efter det åkte vi och handlade mat till kvällen. Grilla skulle vi göra och det vart himla gott. Den där Spongh är en hejare på att grilla. Spelade även Jeopardy det var kul fast jag och det lag jag var i inte vann en enda gång, hehehe!

    



Och idag vart det hemfärd hemåt, tråkigt men men... Bort bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser jättefint ut! Tråkigt med regnet :( men det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)

2010-08-30 @ 08:00:12
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo tack... Som sagt så köpte jag ju regnställ på Ullared så nu ska jag bara köpa regnstövlar oxå ;-) så nästa gång är man redo...

2010-08-30 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0