Jaha då var det Torsdag!

Ska jobba kväll idag, inget kul! Men sen jobbar jag ju bara imorrn och sen är det HELG!!! Har ju varit ledig i tvådagar nu så det är ju skönt.
En kul, eller lite äcklig grej, hände igår när jag skulle stryka lite gardiner. Jag skulle hälla vatten från vattenkannan i strykjärnet, och jag hällde men det kom inget??? Vad fasiken tänkte jag. Tittar in i vattenkannehållet och där jag ser en nos? Då är det alltså en mus som har klättrat upp i hålet där. Den var ju död men jag tänkte på stackarn som säkert ha kämpat för att komma ut.
Under diskhon där vattenkannan stod, precis ovanför så är det ett hål i väggen där antagligen musen har klättrat igenom och ramlat ner i vattenkanna och sen inte kunna tagit sig upp =( Tyckte lite synd om den.


Ser nu svansen på honom =(

Igår allafall så var jag och tränade Coreboll, så jävla jobbigt det var men kul! Få se om jag känner av magen nått imorrn för jag känner inget idag. Konstigt för magen var svinjobbig igår. Efter träningen så stannade jag till hos Linda och kollade på Greys. Jag tittar ju egentligen inte på det men det är ju kul med lite umgängestid med sina vänner =)
Och så idag har jag varit uppe i Gryt och ätit mammas GODA lussebullar. Dem är så goda, saftiga och luftiga. Mamma du är bäst!!!

Det var allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Cissi

YUCK :S

2010-12-05 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0