Jaha....

Idag har vi vart iväg till Marieberg och handlat mat. Jag handlade även upp presentkortet jag fick av mor&far i julklapp. Det blev en parfym, Dolce&Gabbana Light Blue, och ett halsband. Är mycket nöjd över båda =)
Var även till Marieberg i Måndags oxå och kollade in rean men tyckte inte att det fanns några direkta fynd. Köpte mig en topp som var på rean.

Och snart är det Nyår!!!! Då blir det fest hemma hos kompisen Henkan. Vi skulle bli uppåt 30 pers så det blir nog roligt och trångt =)


Väldigt vackert med vintern egentligen =)

Ja just! Jag beställde hem lite filmer igår. Point Break och Heat. Två så jävla bra filmer =) Hoppas dem kommer till helgen då man kan ha en slappardag men lite filmkollande!

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny R

UPPDATERA BLOGGEN NU FÖR BÖVULEN!!!!!!!! :-)

2011-01-02 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0