Juldagen!

Spenderade vi em. hos svärmor&far, Conny och Berit med familj. Trevligt trevligt med god mat igen, och man vart proppmätt igen =)
Fick jättefina juklappar av dem. En döskalle-ljushållare av Fredrik, en presentkorg med glögg, skorpor m.m av Conny&Berit + trisslottor med nollvinst på =) Och choklad av Annie&Magnus.






Alla julklapparna vi har fått från alla! Tack så mycket ännu en gång.
(Oops, missade två Aladdinaskar)

Lite senare på kvällen åkte jag iväg till Pålsboda för jag, Emma, Ida och Linda skulle på krogen. Fick en julklapp av Emma, en kokbok men lätta och snabblagade rätter =) Tack så mycket Emma! 
Vi åkte in till stan för att förfesta hos Idas kompis Johanna, vilken skön tjej säger jag bara =) Allafall när vi väl kom iväg så gick vi till Strömpis där det var knökfullt med folk, fy fan säger jag bara!
Och sen när vi skulle hem så hittade vi inte Johanna och Ida så jag och Linda gick och hämtade bilen under tiden. Vi parkerade på hamnplan och när vi väl skulle åka iväg hade mitt batteri dött =) Neeejjjjjjj!!!!! Men som tur var stod det en bil bakom oss som väntade på folk som kunde hjälpa oss. Tur att jag hade startkablar med mig, hehehe! Sen vart det en tur till Max....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0