ledig ledig...

är jag idag. Så skönt! Har jobbat hela helgen vilket har gått bra. I Fredags och Lördags och halva Söndagen jobbade jag i Pålsboda, och Söndagkväll jobbade jag i Hallsberg =)

När Örjan har slutat idag ska vi åka och julhandla det sista är det tänkt. Har hittat en tavelram på Claes Ohlssons som jag vill ha men vet inte om Marieberg har den =( Får ringa och höra helt enkelt.

Vet nu hur mycket Musikhjälpen fick in??? 12 236 417 Kronor. Helt fantastiskt!!! Hoppas pengarna kommer till stor användning nu för alla barn. Dem samlade alltså in pengar för kampen mot barnhandeln.

Ja har nog inte så mycket mer att skriva nu. Hoppas vi hittar allt vi ska ha nu på Marieberg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0