Lite blandad...

kompott i inlägget idag.
Igår fick Örjan hem en julklapp från ett åkeri som han lastar åt. Ja jag kan ju säga att tänk om man fick en sån korg från Hallsbergskommun istället för en FUL bricka...

Örjans julklapp vs. min juklapp


Korgen var fylld med bl.a. tre olika ciderdrickor med olika smak. Havtorn-och björnbärsmarmelad. Choklad och apelsinbiskvier, Karintorps tomatsås m.m. Älskar såna presenter =)


Ja detta var min......................................................................

Hmm, vad tycker ni? Hiss eller diss? hahahaha.....

Idag har det varit kaos på jobbet!!!!! Säger inget mer än att jag är trött som fan och pga. jobbet så orkar och hann jag inte (eftersom jag fick jobba över) med Uppesittarkväll i Wärsta hemma hos Johanna&Robert =( Väldigt tråkigt tycker jag för det är ett sånt tillfälle då vi träffas alla vänner och umgås.
Har ju fullt upp här hemma med matlagning och annat. Men men vad gör man!
Ska nog fan ta och gå ut på Lördag allafall. Emma frågade om jag ville med och det kunde ju vara kul!



Lite julklappar =)
Ska bli spännande och se vad jag får av Örjan... Jag har mina aningar =) Mina julklappar till honom dessvärre är väldigt tråkiga och idefattiga =( Men det blir väl jul ändå.
Har gjort rödbetssallad för en stund sedan. Vet inte om den vart så bra men kanske blir god om den får stå och dra över natten =/ Vill inte ha någon köpessallad då det är så mycket konstgjort i den...
Örjan ska göra Jansson imorrn då vi ska upp till Gryt och fira på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å fy fan vilken ful bricka! Mamma fick en likadan, vi skar Julskinkan på den i Jul... Vi hoppades på att den skulle bli repig :) Hahaahahahaahaa!



Pusss!

2010-12-27 @ 00:10:17
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja eller hur, den är sååååååååå ful bara! Ja det var väl bra att den kom till användning av nått då =)

2010-12-27 @ 18:54:47
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0