lite från i helgen...

Fredag
Kom Ida och Fia hem efter att ha varit i Australien i 1 månad =) Allafall så var vi hemma hos Karin och Niklas på kvällen och åt mat och kollade på Idol, och självklart vann ju Jay, det kunde man ju ha räknat ut =) När det var slut ringde jag till Örjan, han hade varit på Julbord med jobbet. Då var han hemma hos en jobbarkompis på efterfest. What tänkte jag???.... (Örjan brukar väldigt sällan dricka) Så jag åkte upp dit en sväng och vart kvar ett tag sen for vi iväg till en annan fest men där vart vi inte kvar så länge, åkte hem efter en stund.

   

Lördag
Var vi hemma hos Tony och Guje på Glöggkväll. Jenny och Adde med barn var oxå där. Väldigt trevligt! Vi hade julklappsutdelning oxå, en annorlunda sådan. Det var mer som en lek.
Man hade två tärningar och om man slog lika par så fick man ta en klapp som låg på bordet. Sen gick det vidare till nästa osv. Det skulle gå laget runt hela tiden under en viss tid, man hade tex. på sig 5 minuter. Men man fick bara ta en klapp om man slog lika.
Ja sen när den tiden var slut och alla hade tagit paketen så började man om igen för då kunde man ta klappar av varandra istället, precis samma spelregler som förut med tärningarna och allt.
Sen när den tiden var slut så öppnade vi alla paket och sen körde man en ny runda då man kunde stjäla av varandra igen =). Låter kanske rörigt men det var skitkul. Så örjan och jag fick med oss rätt så mycket hem. Bl.a. silvertejp, lyktor och öl =) Däremot fick Tony inte ett skit, hihihi. Så kan det gå med den leken.
Kvällen avslutades med lite Wii!!!
                                              
Våra paket som vi
hade köpt.


Mina och Örjans
grejer som vi vann.

Söndag
Idag har vi varit på Julbord i Brevens Bruk hela Familjen Virtanen =) Trevligt, roligt och god mat! Och ett stort tack till Världens Bästa Pappa!!!! Vi passade även på att ta lite familjekort innan vi åkte, hehehe!

     

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken Mysig helg Ni haft!

Härliga bilder!



Kram

2010-12-12 @ 22:31:31
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Ida

OMG!!! vart har örjan tagit vägen? susanne, du måste ju mata stackar=)

2010-12-13 @ 21:38:54
Postat av: Susanne

Ida: Hahaha jag vet =) Jag försöker att vara en "feeder" men det går inte, han vägrar!

2010-12-13 @ 22:17:52
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0