lite från igår...

Efter jag hade slutat jobbat igår åkte jag in till Örebro och hämtade upp Emma, det kändes som det var så längesen vi träffades, fast vi gjorde det i Fredags =). Vi skulle ta en fika inne i stan på "Mera Coffeehouse" som ligger på Stortorget. Allafall så satt vi där en stund och prata skit sen gick vi på stan lite. Var inne på affären "Entré" Gud så fina grejor dem har =) Vill ha allt typ...
Sen var det dags att åka hem för kl.6 skulle jag vara nere på dagis då det var Luciafirande där lilla Nikki, mitt yngsta syskonbarn, skulle vara med. Dem var så duktiga fast dem inte var så många.
Efter lussandet fick vi fika som var bl.a. tomtegröt, smörgås, skinka, lussekatter och pepparkakor, mmm gott! Sen gick vi ner och pysslade lite.

Och idag har jag varit uppe i Gryt. Ska försöka hitta lite kort på mormor. Jag ska nämligen göra en liten julklapp till henne bestående av en ram med kort på oss alla i. Får se om jag lyckas hitta någon snygg fotoram bara =/ Hittade även kort på mig och Emma från skolavslutningen i åttan. Gud så små vi var =) Ska visa dig det kortet imorrn Emma... Det är så kul att titta på gamla kort från förr. Det väcker så många härliga och roliga minnen.

Har bara att jobba imorgon med sen är jag ledig Torsdag. Har tänkt att göra pepparkakshus med barnen då =) Sen ska jag jobba helgen, vill inte!!!!

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Lolit :) vill se :)

2010-12-14 @ 20:44:16
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0