Men fy fan då!!! Vaknade kl 5 imorse och k...

Men fy fan då!!! Vaknade kl 5 imorse och kan nu inte somna om :-( på min lediga dag och allt... Kan ju berätta lite mer om igår då jag var på spa i Glottragård. Jag måste bara säga att det var väldigt fint och mysigt där inne, inte alls som man trodde att det skulle se ut. Allafall så kunde man prova på bl.a. massage, healing, detoxbad m.m. Jag tog massage av axlar och rygg, jätteskönt! Sen så blev jag spådd i tarot :-) det var väldigt intressant måste jag säga och det mesta som korten visade och det som hon sa stämde mycket bra :-) Så jag vart positivt överraskad. Nähä ska väl fortsätta titta vidare på Vänner :-) Godmorgon allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0