Nu är det jul...

här i vårt hus! Just precis så har jag klätt våran gran =) Alltid roligt att klä granen då den riktiga julkänslan infinner sig. Skulle dock vilja ha en likadan ljusslinga som min mamma har. Man kan ställa in den på olika hastigheter, tex. om man vill ha ljusen att glimra eller att blinka snabbt =)

Snart ska jag göra iordning mat och sen har jag hyrt film. Karate Kid =) Verkar faktiskt vara bra. Såg trailern för några dagar sedan. Det är ju Will Smith och hans fru som producerat filmen och deras son som spelar huvudrollen, då måste den ju vara bra eller? ;-)


Kommentarer
Postat av: Anders

Men Susanne har ni plastgran?

2010-12-19 @ 21:11:33
Postat av: Susanne

Jajemensan :-) väldigt behändigt och bra...

2010-12-19 @ 22:38:10
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Anders

Den ser fin ut, men är lite skeptisk till plastgran ändå..

Ni bor ju mitt ute i tassemarkerna bara o hämta en ju ;)

2010-12-20 @ 22:01:29
Postat av: Lollo

Mysigt!

2010-12-21 @ 23:57:44
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0