oj oj oj...

Det var längesen känns det som så nu måste jag uppdatera mig =)

I Lördags så hade Alexandra dansuppvisning i Örebro. Hon dansar disco och hon var jätteduktig så nu vill hon tydligen börja tävlingsdansa oxå =))) Bilder på det har jag i systemkameran men eftersom man inte bara kan lägga in dem huxflux så måste man "behandla" dem i s.k. Lightroom och det kan inte jag med. Örjan ska ordna det någon annan dag så det blir bilder på det senare.

Efter dansen for vi iväg till Tony&Guje och firade Frida som blev 1 år. Det var ett väldigt trevligt kalas och många paket fick hon. Det bästa var väl t-shirten hon fick av Pappa Tony =) Av oss fick hon en leksak som man kan stapla ringar på och som samtidigt då spelar melodier, den ser ju lite läskig ut på bilden, hehe! Vi stannade kvar efteråt och vart bjudna på mat och allt. Väldigt trevligt som vanligt =)

       
 

Igår så var jag och Örjan till Marieberg. Vi skulle köpa julklapp tills på Lördag då vi återigen ska till Tony&Guje på glöggkväll =) Vi ska ha lite juklappsbyte då. Köpte även julkort som ska skrivas på snart och en topp till min kjol som jag köpte för ett tag sedan...

Och idag så har jag varit nere på teater på Hjortkvarnskola. Det var Alexandra och hennes klass som hade uppvisning. Öhh kommer inte ihåg vad pjäsen hette men det var berättelsen om Josef och Maria och de tre vise männen bl.a.
Alexandra var jätteduktig då hon var berättaren och så sjöng hon själv oxå =) Man blir så imponerad av barnen av vad dem kan =)

 

Imorrn blir det att jobba i Pålsboda...

Hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0