Det ljuva livet...

Så härlig denna helg har varit. Sol, bad, grillning och krogen med kompisarna =) Kan inte ha blivit bättre.
Här kommer lite bilder ifrån helgen...

Fredag:

Var jag och Örjan och tränade på em. och efter det åkte vi ut på Sottern till en ö och grillade och hade det trevlig en stund. Sen kom Linda på den briljanta iden om att gå ut på krogen så Linda, jag , Emma, Anders och Jenny drog ut på kvällen. Först skulle vi till Harrys men där kom vi inte in, sura vakter =) Då gick vi till Strömpis där det var 30+ men vi kom in, dansade och drack shots hela kvällen =)





Lördag:

Var vi, Emma, Anders med barnen, ute på en annan ö i Sottern där vi solade, badade, läste bra böcker hela em./kvällen. Så skönt väder det var, det var behagligt oxå att det blåste annars hade det blivit lite hett, tur att vi hade nära till vattnet så man kunde svalka av sig...
Lite senare kom Jocke, Örjan, Ida och Danne. Vi grillade lite och hade det allmänt bra =) Vi åkte därifrån vid nio på kvällen och avslutade med en kopp kaffe hos Ida&Danne....

 



 
 


Och idag, Söndag, händer det inte så mycket skulle jag tro... Ska försöka att hitta på nått och äta, man är ju inte så sugen på varm mat direkt när det är varmt ute... Får bli kräm med kall mjölk =)


Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: Ja, Tonfiskgratäng är riktigt gott! Du måste oxå varit med och lagat den på Hemkunskapen :)



KramKramKram

2010-07-14 @ 21:55:00
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

ja jag sitter och funderar på det men kan inte komma ihåg den.. jag kanske tyckte den var äcklig då =)

2010-07-16 @ 21:30:14
Postat av: Susanne

ja jag sitter och funderar på det men kan inte komma ihåg den.. jag kanske tyckte den var äcklig då =)

2010-07-16 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0