det vart visst...

en liten minisemester till Kalmar i Torsdags. Jag och Örjan åkte ner dit för mina föräldrar var där med husvagnen så vi tänkte att det kan vara trevligt att komma bort en sväng =)
På Fredagen åkte vi till Kalmar city och gick lite i affärerna, hittade en jättefin inredningsbutik som jag vart kär i =) Vill tillbaks dit, dem hade massa fina grejor... Köpte en liten present till Örjan där, hihi!
Sen på Lördagen när vi skulle åka hem SPÖREGNADE det hela dagen, och jag hade ju ingen jacka eller nått bra för att enligt tidningen jag hade läst skulle det bli bra väder, gud vad fel dem hade =( Det var synd jag hade annars velat åkt ner till city igen till inredningsbutiken och kolla mer, men men...

I Söndags så höll Örjan på med hallen, den är nästan snart klar nu =))) det tar lite tid för oss när vi renoverar, hehe! Senare på kvällen var vi bjudna till Tony&Guje på lite tacos. Mat smakar alltid bättre hemma hos andra tycker jag... allafall hos Tony&Guje =)

Och idag har vi varit till Norrköping och handlat mat på City Gross, en väldigt bra affär. Mycket fint kött osv.
Var på gallerian i Ingelsta, hittade en fjärils och en trollsländepinne att sticka ner i blomkrukor, jättefina. Jag tycker verkligen om trollsländor, jag vet inte varför egentligen, kanske är det namnet?! Och en välkommsskylt och ett hjärta som jag ska hänga nedanför det.
Nu på kvällen har vi varit och tränat dubbelpass, skivstång och step-up. Men mitt knä pallade inte steppen, fick bryta efter halva passet =( Ska ju till sjukgymnasten imorrn igen. Jag undrar ju när det ska bli bra??? Jag var ju nästan bra i knät tills imorse då jag vred till det eller vad jag nu gjorde, gaaahhh!!! Jag blir tokig!

Imorrn hursomhelst så kommer la familia hit på kvällen. Vi ska ha lite kalas, jag har fyllt och Örjan fyller på Onsdag så vi brukar ju slå ihop det då.

Bye bye!

   

Kommentarer
Postat av: Lollo

Blir så glad när du lagt upp nya inlägg :)



Låter som ni haft det mysigt i Kalmar! Det är kul med minisemestrar!



Kramar från Lollo

2010-07-27 @ 22:59:26
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0