Fredag...

Vaknat för en timme sen ungefär och kunde ju inte somna om, vad gör man? Jo man bakar en kaka, en banankaka (surprise) med kokos i. Ska ta med den upp till Gryt sen =)

Igår så var jag och Örjan till Marieberg och handlade mat, så tråkigt det är men nödvändigt. Hittade även bikini efter mycket om och men... Men bikinibhn ska jag "pimpa" till lite med nitar och så för den är bara helt svart och tråkig. Får se hur det går =/
På em. kom Emma med barnen, Alex&Bella, dem små raringarna. Vi åkte ner till Gó Glass och käkade lite, sen vidare upp till Gryt och badade men bara barnen, emma och jag tyckte det var lite för kallt i vattnet. Men Alex&Bella var i vattnet riktig länge...
Efter vi hade badat klart åkte vi hem till Emma, lagade lite mat och spelade kort. Jag vann en gång på "Finns i sjön" (typ den enda kortlek jag kan hehehe) sen spelade vi en annan kortlek där det gick ut på att den som har flest kort på handen vinner, jag trodde det var tvärtom så när jag hade lagt alla mina kort så skrek jag "jag vannn!!!" Tokigt, dem andra bara skrattade åt mig, åh så blond jag är!

Och nu till helgen ska jag jobba, jippie!!! I denna värme, hur ska det gå... Jaja det är bara att bita ihop =)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi får väl se bikinin när du är klar med den? Låter spännande! KRAMAR

2010-07-03 @ 16:44:58
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Jenny R

Hej!Smakade banan/kokoskakan idag MUMS säger jag bara!!!! Mycket gott!!!

2010-07-03 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0