Happy b-day...

to meeee!!! Ja jag fyller ju år idag, 26 för att vara exakt =) Snart 30...hjälp =/

Fick en utav mina presenter igår redan av Örjan när jag kom hem från jobbet och en bukett rosor. Kan säga att det behövdes för det var mycket på jobbet igår så jag behövde lite uppiggande =) Åkte ner till Hjortkvarn efter det och åt lite glass, träffade även Jenny&Adde där och deras gulliga barn, Matilda&Hanna...
Sen imorse fick jag min andra present, presentkort på Intersport. Ska nog ta och köpa mig lite mer träningskläder, tänkte ett tag på löparskor men snart drar ju "Full fart" igång så det blir ju att man kommer att träna mycket där då...

Ja annars så har jag jobbat i helgen, gjorde ju inget eftersom det inte var så bra väder. Har ju faktiskt blivit lite kallare nu =( det gillar jag inte när man snart ska ha semester. Bara tre dagar kvar nu =)
Sen har ju Örjan bokat tid nu för tatuering, så kul och spännade det ska bli. Tror att hans arm kommer att bli skitbra =)

I Fredags var vi och tränade, skivstång +m, körde med riktig tunga vikter och bara 4*6 reps. Gick riktigt bra. Efter träningen vart vi bjudna på mat av Carro&Oskar. Det är ägarna till "Full fart".
Hemsidan dit hittar ni här: www.fullfart.net

Åh är så sugen på att gå ut i helgen eller ja bara hitta på nått kul med alla.. Vad säger ni? Kom igen det blir kul =)

Nej ska ner och laga mat, är hungrig som en varg...som vanligt!



Kommentarer
Postat av: Emma

Oh vilka fina rosor!! Den där Öjje kan han ;)

Jag vill oxå hitt på nått skoj i helgen, planera in nått skoj så hänger jag på :)

O Grattis igen!!!!

2010-07-20 @ 14:35:05
Postat av: Anders

Grattis gamling, snart är du äldre än mig :)

Fixa fest på fredag vet ja :)

2010-07-20 @ 15:51:28
Postat av: Lollo

Wow vilka vackra rosor! Vad är det för sort???



Var första presenten från Örjan för snuskig att skriva om eller? ;)



KrAmAr från Lollo

2010-07-22 @ 00:30:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0