Sol och bad hela dan...

Imorse när jag vaknade så kände jag mig för en gångs skull riktigt pigg =) Så kl. halv nio klippte jag gräset men kom inte ens halvvägs då det inte gick att styra varken åt höger eller vänster. Varför ska detta jämt hända mig för tänkte jag då... Så Örjan är nu iväg och köper lite grejor till den, hehehe!

Istället för att klippa gräset dammsög jag undervåningen och sen åkte jag upp till Gryt och åkte och badade med barnen. Kan väl inte säga att det var direkt jättevarmt men skönt ändå... Sen hem en sväng, åt lite mat och solade sen upp till Gryt igen.
Jag och barnen skulle gå ut till en udde där vi skulle sola opch bada, de var det jag hade tänkt allafall =) När vi väl kom ut dit efter att ha gått i typ träsk och pissmyrer så ville vi inte bada och solen hade gått i moln. Men sandtäppan låg ju inte så långt bort där vi var så vi knallade bort dit bland buskar och snår och Alexandra var så arg och irriterad, kul tyckte jag, inte tyckte hon. Men hursomhelst så badade vi där en stund och sen gick vi hem och fikade =) Rätt så kul dag ändå trots våra äventyr!

Har lånat hem filmen "Prinssesan och grodan" barnfilm jag vet men den verkar vara askul =)

Ja och igår så gjorde jag iordning på min bikini. Är rätt så nöjd faktiskt, vart ju inte JÄTTEperfekt men det ska ju se lite hemgjort ut =)

Imorrn är det dags för jobb igen men är ledig till helgen, hoppas verkligen på bra väder då. Det var det ju visserligen bra helgen som var med men inte så kul när man jobbar direkt... Hoppas hoppas!!!

Måste berätta, jag var på Marieberg i Lördags när jag jobbade delad tur. Hittade en kjol där och den är så fin OCH den var på rea =))) Köpte även nitarna till bikinin då oxå...


Före...


och efter. (Satte nitar både på bh och på trosorna...)


Udden vi var på i typ 5 min. =)




Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysig dag du haft med syskonbarnen! :)



Bikinin vart jättesnygg! Vad duktig du är!



KRAMAR från Lollo

2010-07-05 @ 18:24:09
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0