tänk att det är fredag redan....

tycker att veckan har gått så fort. Sen blir man så veckovilsen när man har semester oxå =) Tänkte summera dagarna som gått så därför delar jag in det dag för dag, enklast så =)

Tisdag:
Var till sjukgymnasten på fm, han föreslog att jag skulle prova att äta antiinflammatoriska tabl. och köpa en stödstrumpa för knät, och det gjorde jag. Hjälpte både med medicinen och strumpan =) Så nu är jag nästan som vanligt i knät igen, skönt!
Efter jag hade varit till sjukgymnasten och apoteket så åkte jag till Marieberg. Skulle handla det sista inför kvällen och se om jeansen som jag hade hittat i Kalmar fanns men icke då =((( Får väl beställa dem på nätet. När jag kom hem var Fia&Wiking på besök, trevligt trevligt!
Hursomhelst så på kvällen kom min familj hem till oss på lite kalas. Jag fick i present presentkort på Mariebergsgalleria och Örjan fick pengar till tatueringen han ska göra i höst =)
Vi bjöd på ost&skinkpaj och till efterrätt hallonglasstårta som min vän Lousie hade gjort en gång jag var hos henne, smaskens... Trevligt var det allafall!

Onsdag:
Var Emma, Anders och Spongh hemma hos oss och hälsade på. Vi bjöd på tonfiskgratäng som jag också har tagit receptet från Lousie (www.lilalollo.blogg.se) Mycket gott vart om jag själv får sägat, hehehe.
Efter vi hade ätit oss mätta åkte vi ner till Hjortkvarn och åt lite glass, åh dem hade päronglassen då. Den är sååå god! Vidare efter det åkte vi straxt utanför Hjortkvarn till stenbrottet för att kolla. Vi skulle bara gå en bit innnan vi kom fram, mmm jag kan säga att mina fötter värkte lite efter den promenaden. Jag har ju aldrig några bra skor på mig =) Men fint var det vid stenbrottet... Kvällen avslutades med grillning hemma hos Emmas föräldrars hus, gott!!!



Torsdag:
Regnade det ute, hmm vad göra? Jo man åker till Marieberg och bränner upp presentkortet jag fick i födelsdagspresent =) Mycket fint hittade jag, en kjol, tre toppar, ett sportlinne och ett par skor från Scorett. Skorna hade kostat 600 och nu var dem nedsatta till 200, det kallar jag ett FYND!!!! Love them...
Och sen vart det en sväng till Chili, där det alltid finns mycket fint...
När jag kom hem så var Örjan sugen på pizza plus att Jocke skulle komma förbi oxå men vi bestämde att vi åker till honom istället så in i bilen igen och tillbaka till Pålsboda =/ Men gott var det med pizza allafall (fast att Örjan glömde beasåsen =) )



Och idag Fredag så har jag kollat på twilightfilmerna som jag lånat av Fia, åh vilka bra filmer det var. Vill se den tredje nu =)
På em. så var vi uppe till Gryt där min pappa hade sina syskon från Finland på besök. Kul att träffa dem, har aldrig gjort det förut.
Ja och nu är det ju kväll... Känns inte riktigt som Fredag idag, får se om det är nått bra på tv ikväll, annars blir det väl att gå och lägga sig =)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh...fiiina kläder! vill oxå ha!!!

2010-07-31 @ 14:31:27
Postat av: Lollo

Vad kul att Du provar recepten från min Blogg! :)



KUL med nya kläder! Så härlig känsla att hänga in i garderoben!



KRAMAR från Lollo

2010-08-02 @ 10:29:55
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0