blommor blommor....

har jag varit och köpt idag i Mosås blomstehandel. Brukar jämt handla där, dem har allt. Köpte bla. lite dahlior, petunior och en chokladblomma som doftar kakao, dyr men det skiter jag i =) Så nu ser det lite roligare ut i trädgården. Jo köpte lite kryddor oxå till min kryddlåda, det doftar så gott med timjan, basilika, oregano m.m.

Ikväll ska jag till Linda&Jocke och kolla på sista avsnittet av Greys, väldigt spännande blir det! Jocke hade önskemål att jag skulle ta med mig något gott så en banankaka får det bli, vad kan jag säga jag ÄLSKAR banankaka =)))
 
Och igår hade vi på jobbet sommarfest som bestod av lite grillning och trevligt umgänge. Till efterrätt grillade vi banan med choklad i, fy fan vad gött det var!!! Vi var utanför Åsbro och där är det ju inte så ofta man åker men vi hittade rätt direkt =)

Nähä ner och kolla till hur kakan ser ut och sen cykla till spåret, springa spåret och cykla hem igen... Härligt härligt!
Hej hej!


                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0