Härliga Fredag!

Åh vilket skönt väder det är ute nu... Solen skiner och det är inte ett moln på himlen =)
Ska skriva lite från i veckan tänkte jag.
I Tisdags var jag så duktig, var ute och sprang spåret plus att jag cyklade dit och hem, kände mig nöjd efter det.

I Onsdags var jag ledig, då åkte jag och Örjan först till Fia för han skulle klippa sig sen vidare till Marieberg där vi tog en fika. Jag provade en islatte men den var inte så värst god så Örjan drack upp det sista jag hade och jag åt upp hans goda latteskum, det där skummet är så gott =) Var tvungen att köpa ett par nya leggings så det gjorde jag från Indiska, hittade massa fint på H&M, de hade fått in jättefina sommarplagg...
Sen på em. typ efter att vi hade kommit hem, åkte jag till Jenny H där Emma&Anders var.
Min kväll avslutades med Gó glass med Emma, Anders, Ida och Danne, efter det till skjutbanan och sen åkte jag hem och somnade på soffan, ovanligt =)

Ja och igår cyklade vi upp till Gryt och hälsade på och när vi kom hem solade jag, så skönt! Sen på em. var det bara att hasa sig iväg till jobbet, men det gick det med.

Och ikväll så ska jag alldeles straxt hoppa in i duschen och göra mig iordning för att cykla ner till min syster Jenny och fira henne med grillning och förhoppningsvis tårta =). Hon fyllde år i Måndags, vad vi har köpt till henne får ni se en annan dag.
Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0