Jaha då var det Torsdag....

och idag har jag haft full upp känns det som. Först jobbat sen handla det sista inför imorgon, sen in på Lindex där jag hittade en topp som det dessutom vart 50% rabatt på, lycka!
Sen hem klippa gräset, efter kom fia som skulle hjälpa till att baka tårtbotten som vi ska ha till imorgon. Med sig hade hon Niklas&Karin, alltid lika trevligt och kul!
Efter dem hade åkt kom Örjan hem, tog min bil och åkte till P-boda där han skulle bla. byta olja och filter. När han kom hem igen åkte vi upp till Gryt och hämtade en köttkvarn, hem igen sen kom Emma, Ida och Linda och hälsade på, Örjan åkte till skjutbanan där dem andra grabbarna var =)
Och ja nu så är det ju kväll, Örjan står och maler köttfärs. han har ju skjutit ett vildsvin =) Gott gott med kött!

Nu ska jag snart gå och duscha sen lägga mig, en rolig dag väntar imorgon med att göra midsommarstång med barnen (mina syskonbarn alltså) sen iväg på fest utanför P-boda hos Henke med alla kompisar, ska bli så kul. Har ordnat med midsommartårta, tipspromenad och lekar. Jag tror att det kommer att bli mycket roligt imorrn.
Bilder kommer senare!!!
Godnatt alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0