Lördag!

Vaknade imorse och tittade ut och tänkte "vad fan är det här för väder?" Det var ju helt mulet och kallt, och jag som hade planerat att sola hela dagen, nähä det gick ju inte. Jag åkte upp till Gryt istället och var där en stund men sen när jag kom hem började solen att titta fram och värma så gott.
Klippte gräset gjorde jag för det behövdes och just nu har jag gjort min egen päronsobet som står i frysen, får se hur den blir.
Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, är sugen på att hitta på nått kul men vet inte vad det skulle vara... Blir nog en hemmakväll med Sommarkrysset där bla. Robyn skulle vara med ikväll, i like!

Här kommer lite bilder från igår kväll, mycket trevligt hade vi! Skulle få med en bild på Jennys present tänkte jag men kameran höll på att krångla så det vart inget. Men det hon fick var presentkort på Lindex och en bukett med liljekonvaljer. 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0