Måndag!

Oj oj oj nu var det längesen sen sist jag skrev känns det som. Har fått lite skäll från kompisarna att jag inte bloggar tillräckligt ofta =) Ska försöka att ändra på det...

Jaha veckan som gått har bestått att träning i Onsdags, skivstång. Efter det åkte jag hem till Jenny H där Fia, Emma, Linda och Ida var oxå. Det bjöds på en god kladdkaka och Greys, det var det näst sista avsnittet så det var VÄLDIGT spännande. Har ju inte kollat på serien på hur länge somhelst men hängde med ganska bra ändå =)

I Torsdags var det skolavslutning för mina syskonbarn Kevin&Alexandra. Väldigt trevligt och alla barnen var så duktiga på att sjunga och spela, det är så mysigt med skolavslutningar på nått sätt =)

Och i fredags så bakade jag lite, gjorde en sockerkaka med smak av lime, kokos och vit choklad...mmm gott gott säger jag bara! Var ute och plockade lite syrener, lupiner och hundkex och gjorde härliga buketter av. Senare på kvällen var vi och tränade skivstång +, alltså ett pass där man har mycket tunga vikter och kör med.

I helgen har jag jobbat så det finns inte så mycket att skriva om förutom i Lördags då jag var på Marieberg där jag träffade Emma&Linda, åt lite mat och shoppade sen var dem tvungna att åka hem men jag stannade kvar en stund till och hittade en tunika på H&M, med fickor på. Älskar verkligen kläder med fickor på och kläder som är randiga och prickiga =) Hittade även lite underkläder på Lindex så jag vart nöjd allafall.
Efter jag hade slutat jobbat 21,30 så åkte jag förbi en sväng hos Karin&Niklas för Karin fyllde år och vi firade henne lite grann...

Och ja idag ska jag snart iväg och träna, RML. Älskar det passet, det är så roligt för man får svettas och ta i som en gris, love it!!!
Är ledig i två dagar nu, ska bli skönt. Imorrn blir det väl att klippa gräset och på Onsdag tror jag att jag ska åka in och köpa lite blommor och kryddor m.m.
Sen nu på Lördag blir det biooooo, SATC!!!!!!!!!!!!!!! Yes yes yes, ska bli så kul!!!

     

Kommentarer
Postat av: Fia

duktigt att du bloggat lite=) måste ju stå i lite om du ska bli nya blondinbella=)))



ÅH jag längtar till lördag, SATC ska bli så jävla kul!!!

träna inte ihjäl er o tvinga med er mig, måste verkligen komma igång... skit vad svårt det är o köra igång igen!!

2010-06-14 @ 21:43:39
Postat av: susanne

ja just det, jag får jobba på´t =)

Ja kanske ska på spinning på lördag, vill du med?

2010-06-14 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0