Oj var det....

har regnat idag. Vart är sommaren???

Igår hände allafall nått kul, vi var på bio och när jag säger vi menar jag Emma, Fia, Ida och Karin. Innan bion började var vi och åt på Pitchers, mmm vilka hamburgare säger jag bara och sen var vi en sväng till Rockbaren också. Filmen vi skulle se var "Sex and the city 2", väldigt bra, precis som den första =)
Sen igår så tittade jag (och Örjan =) ) på kungabröllopet, väldigt fint och vackert var det och när Daniel höll sitt tal på middagen till Victoria kunde jag inte hålla tårarna tillbaka =)

Men ja annars i veckan har jag tränat, har hållt på lite i trädgården och så....

Idag var vi till Marieberg =) Råkade köpa en tubtopp, en randig kjol och ett par shorts =) är så nöjd med allt och det kostade bara typ 180 spänn för allting, fynd säger jag!
Sen var vi till ICA Maxi i Kumla och handlade lite, dels inför Midsommarn, lite potatis och sill och sånt. Hittade lite filmer, "The Wrestler" och "Sherlock Holmes", som vi ska kolla på ikväll eftersom det inte finns nått på tvn annars att kolla på.
Så nu blir det att äta och kolla på film =)
Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så du hitta en tubtopp, det blir toppen fint till midsommar :)

2010-06-21 @ 23:14:10
Postat av: Susanne

ja kanske det, hehehe! Jo det blir nog bra...tror jag =)

2010-06-22 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0