sol sol sol....

Vilken härlig dag det var igår. Sol hela dagen och inte ett moln på himlen. jag låg och solade på fm, härligt härligt. Sen på em. började jag och Örjan att röja på baksidan, där det såg ut som en bomb hade exploderat =) Vi ska sätta upp en byggställning så vi kan brädfodra om huset. Jocke kom förbi en sväng oxå och tur var väl det för vi hade ena riktiga tunga stenar som vi ville få bort från tomten så det tog pöjkarna hand om =)
Sen på kvällen grillade vi egengjorda hamburgare, väldigt gott, och till efterrätt hade jag gjort Vanilj&Limepannacotta, mmm säger jag bara. Kunde ha haft i lite mer lime så hade det blivit mer syrligt men det vart gott ändå.
Just det, fick några förp. Superjuice av svärmor med smak av Blåbär&Acai bla., väldig god och nyttig, inga tillsatser eller socker i det och det gillar jag!

 Och idag har vi köpt lister till hallen så nu ska den väl äntligen bli klar... kanske =)


             

Kommentarer
Postat av: Fia

det finns en annan smak av juicen(samma märke) granatäpple.. Jättegod o nyttig=) När blir det SATC???

2010-06-11 @ 18:08:15
Postat av: Susanne

mmmm gott gott.... På Lördag gäller det! hoppas filmen är bra...

2010-06-14 @ 16:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0