solen skiner, himlen är blå....

Åh vad härligt väder det har varit nu de senaste dagarna/veckan. Igår när jag kom hem från jobbet låg jag och solade mig, så skönt att jag somnade =) Men det ska ju tydligen bli lite sämre väder imorgon men till helgen ska det ju bli kanon, typiskt att man ska jobba då =( Buhuuu!!!!

Idag efter jobbet åkte jag direkt upp till Gryt och åkte och badade med barnen. Så himla skönt det var i vattnet. Diggar verkligen Kevins bondbränna han hade, hahaha lilla pöjken!
Hursomhelst så badade vi i nästan en timme och när vi skulle åka ville dem naturligtvis inte det =) När vi kom hem fikade vi lite och då hade även lilla Nikki vaknat till oxå...

Ja och nu väntar jag på att gubben ska komma hem på sin rast, så hej sålänge!!!

Åh ja just det, ikväll är det ju Allsång på Skansen ju, hahahaha mitt och Fias favvoprogram under sommaren, eller hur Fian??? =)


                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0