Äntligen!

Nu har vi (örjan och jag) bokat resa till Alanya, Turkiet. Vi åker i Oktober från Örebro, hur smidigt som helst. Det ska bli så skönt, har ju bara varit utomlands en gång tidigare så det här var på tiden att vi gjorde det igen =)
Annars idag har vi hållt på med våran kära ved, så tråkigt det är med det är sånt som MÅSTE göras. Har även betsat våran trapp upp till övervåningen, men betsen tog ju naturligtvis slut när det bara är fyra trappsteg kvar, typiskt! Var uppe i Gryt på em. och hälsade på syster och barnen, alltid lika roligt!
Är ledig i hela tre dagar nu efter att ha jobbat helg, det behövs känns det som när det är lite att göra här hemma.
Ja just det, i Lördags öppnade Gó glass i Hjortkvarn, var nere igår och åt lite, mums så gott det är. Yoghurtglassen med bär i är en av mina favoriter...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad härligt med Turkiet! Där har jag aldrig varit...



Skönt att vara ledig några dagar för dig!



Kramar från Lollo



2010-05-04 @ 18:29:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja jätteskönt att vara ledig, särkilt i tre dagar =)

Ja turkiet blir nog bra... Vi bangade Thailand, Örjan ville hellre och jag oxå, åka lite senare under hösten, men ångrar lite allafall att vi inte tog Thailand ändå men men...=)Vi får dansa magdans allafall har jag sagt till Örjan när vi är därnere, han tittade väldigt snett på mig då, hahaha!

Kramen

2010-05-04 @ 19:52:08
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0