Helgen över...

Jaha nu var det Måndag igen, har fått rätt så mycket gjort under helgen som var. Vi är färdiga med veden och trappen är färdigbetsad så nu är det bara att klarlacka och måla vagnsstyckena vita och sätta upp lister och så.
I Lördags var vi bjudna hem till Tony&Guje, där vi fick fondue med underbart goda såser och mycket annat gott till. Vi kollade på filmen "Shutter Island" som har gått på bio nu men jag vet inte om jag tyckte den var så bra, väldigt förvirrande men men...
Innan vi åkte hem till dem så var vi till Marieberg och skulle köpa lite mer grejor till trappen och så svängde vi förbi på "Chilli", vad fina grejor det fnns där, man blir ju alldeles lyrisk =) Hittade hursomhelst en servis som vi köpte 2 st av, kul att ha lite fintallrikar och sånt helt i våran stil oxå. Och sen så köpte jag en fotoram som jag satte in 3 st kort på mina syskonbarn på och gav till min syster Veronica. Jättefina kort på barnen var det och Virran vart jätteglad.
I Söndags så bakade jag lite kolakakor, mycket gott! Sen senare på kvällen åkte vi och tränade dubbelpass bestående av RML (rumpa, mage, lår) och efter det skivstång, så det vart 2 timmars träning, härligt!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var oxå o köpte nya på chilli :)8 st av varje :) Ida o Danne har oxå varit och handlat nytt där med :) som tur är har vi alla valt olika:)

2010-05-10 @ 16:20:02
Postat av: Susanne

Åh då måste jag komma och kolla vad ni har köpt..vi hittade jättesnygga andra tallrikar men det fanns bara ngr st kvar av dem så det fick bli de på bilden, vi köpte oxå så det blev 8 st av varje =)

Sen så hittade man ju massa med annat fint, älskar verkligen den affären =)

2010-05-10 @ 22:25:06
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Lollo



Vilken snygg servis! Kul med nytt :)



Kram från Lollo

2010-05-13 @ 14:09:39
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Systare J

FAAAAAN så snygg servis!!!!!!! Vill oxå ha!!!!!!!

2010-05-13 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0