Röka på lite...

Igår var jag hemma hos Emma tillsammans med Emelie och Linda, det tjattrades och skvallrades i vanlig ordning. Efter en stund gick vi hem till Linda, dit Ida kom oxå efter jobbet, för vi va så sugna på att röka vattenpipa så det gjorde vi under tiden det åskade och regnade, plus att vi fick mat hos henne =) Gott!!!

Och imorse när jag skulle prova klänningen jag skulle ha haft på mig på dopet hade den gått sönder i baken, värsta revan... ja man har väl för stort arsle helt enkelt så då fick jag lite panik och tänkte vad fan ska jag ha på mig nu då??? Men jag har en annan klänning som får duga lika bra den...
Tänkte att den klänningen som gick sönder ska jag nog ta av och göra till en skjorta istället, ska fråga lilla mamma om hjälp =)

Jaha nu ska jag snart åka till jobbet, ska jobba helg men bara ikväll och imorgon sen har jag tagit semester på Söndag, skönt!
Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Sluta UPP med det omdelbart...........

2010-05-24 @ 19:35:25
Postat av: Susanne

Äsch då...Det är rätt så gott, med smak av äpple. Det är ju inte knark vi röker direkt.

2010-05-25 @ 10:16:44
Postat av: Emma

Det var en riktigt skojig dag :)

2010-05-30 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0