Söndag!

Idag är det ju Morsdag och det var vi inte sena med att fira. Imorse när jag vaknade runt halv åtta gick jag upp och gjorde en sockerkaka med björnbär i åt Mamma. Sen vid tiotiden åkte vi upp och "överraskade" henne med kakan och present, glad vart hon!
Annars idag så har vi ägnat tiden åt att ta bort vårat fula staket vi hade runt en del utav tomten så nu är det borta, yes yes yes!!! Ser kanske lite bättre ut nu på tomten =) Och nu så håller Örjan på att klippa gräset, han är så duktig han =)

Igår så var det mest en slappardag kändes det som, hm undra varför =) Var uppe i Gryt en sväng, städade sovrummet som verkligen behövdes röjas i, så skönt att det värsta är borta.
Sen senare på em. kom Emma hit med min bil som jag hade stod i Pålsboda sen i Fredags, vi gick ut en sväng med hennes hund i skogen, en lång tur vart det men härligt att gå i skogen, så tyst och skönt!
Efter det så kom Anders (Emmas sambo) hit och vi åkte alla ner till Gó Glass, mmm! Då började det ju regna naturligtvis men gott var det ändå =)
Herregud det där låter väl ine alls som en slappardag, det var nog inte det trots allt.
Nähä ner och blåsa håret och fixa nått käk till kvällen, få se om det är nått bra på tv ikväll.
                                                                                                                                       

  

    

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0