Tiden går fort...

när man har roligt. Har inte hunnit skrivit nått sen förra helgen, skärpning.
Men hursomhelst så var jag och Örjan bjudna på dop förra Söndagen. Det var Tony&Gujes lilla dotter Frida som skulle döpas. Allting var jättefint och bra och som doppresent utav oss fick hon en matservis av Elsa Beskow "Hattstugan" och en ram med två gulliga kort på Frida. Den presenten vart mycket uppskattad kan jag säga =) Efter dopet så hjälpte vi till och plocka undan allting sen följde vi med dem hem på lite kaffe och pizza, gott!
Vill bara säga att Gujes mamma Lena är hur rolig och härlig som helst, jag gillar henne!

Sen nu i veckan som gått så har jag vart in till Marieberg och handlat lite födelsedagspresent till min syster Jenny, och morsdagpresent, en klänning/ tunika som jag hittade jag på Rut. Mycket fina kläder hade dem där, söta klänningar m.m. Hittade massa med fina kläder som jag vill ha men sådär är det ju när man inte har så mycket pengar att lägga på kläder, det får bli nästa månad =)
Gjorde dagens goda gärning (hoppas jag) där också, köpte tidningen "Situation Stockholm" =)
När jag ändå var där var jag en sväng hem till Lollo och skulle hämta mina ljus, hon skulle ha ljusparty men jag hann inte att stanna eftersom vi skulle handla mat och klockan tickade iväg, men det får bli ett besök en annan gång.
Annars så har jag varit iväg och tränat i vanlig ordning men från och med nästa vecka kan vi inte träna lika mycket då deras sommarschema drar igång, alltså två pass per vecka men det är ju bättre än ingenting. Älskar att träna på Fullfart, det är så bra där!!!

Och igår så var mina tjejer och jag iväg till parken i Pålsboda där Black Jack spelade. Innan så var vi hemma hos Linda och grillade och förfestade med bla. Singstar, mycket trevligt. Vi trodde inte riktigt att det skulle bli uppehåll för tidigare på kvällen hade det regnat men det gav med sig, eller ja nästan allafall.
Men vi svängde våra lurviga på dansgolvet, jag kan säga att Emma är en hejare på att bugga och föra =)
Jag hade mycket roligt!
Men jag förstår inte vad det är för väder ute =( Kallt, mulet och regnar. Hoppas inte att denna sommar kommer att se ut såhär...

Åh ja idag fyller mamma år, gattis grattis! Jätteroligt, dem hade firat mamma igår och innan så hade vi skrämt upp henne med att hon skulle få värsta presenten och jag sa typ "har du inte fått magsår förr så kommer du få det nu" hahaha. Då hade Jenny gjort ett presentkort på segelflygning och skrivit datum och allt när hon skulle görat, ja så det såg verklighetstroget ut. Mamma höll på att börja gråta, vart jättenervös och rädd, stackars mamma vad hon får genomlida när hon har såna döttrar.
Men den riktiga presenten var på "Flowting", man ligger alltså i en "kokong" kan man säga som är fylld med varmt saltvatten, ska vara väldigt avslappnande och bra mot stress bla.
Ska upp till henne idag och äta lite tårta, om det finns något kvar =)

     
                                  

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för en rolig kväll igår.. nu har jag uppdaterat vad som hänt i ditt liv=)

Himla söt är hon lilla Frida!Ni hade hittat jättefina presenter till henne!

2010-05-29 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0