Tjo!

Imorse gjorde jag frukost på sängen till Örjan, havregrynsgröt med färskpressad juice till och smörgås, en riktig stadig frukost enligt mitt tycke. Efter det åkte vi upp till mor och far i Gryt och drack lite kaffe och när vi skulle hemåt åkte vi ut till Bo, det är ju så vackert där ute, och tog lite kort.
Har varit till Hallsberg idag och solat lite, skönt att kanske kunna få lite färg på denna bleka kropp, det tog nog lite allfall =) När jag var påväg hemåt så ringde syster Jenny och frågade om vi skulle gå ut och gå en sväng hemma hos mig, javisst! Så det blev en runda i skogen, ska nog ta och springa där nån gång, väldigt härligt och avkopplande att vara ute i skogen faktiskt.
Ja just det, har hittat Maria Montazamis blogg, alltså denna kvinna är ju så skön =)
Nu är jag nyduschad och sitter och funderar på om jag ska göra en banankaka =) det är ju sååå gott och bra att ha i frysen om det kommer nån bara sådär spontat på besök.
Hej hopp på er!!!





Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad mysigt med frukost på sängen!



Banankakan skulle jag vilja ha receptet på :)



KrAm

2010-05-04 @ 20:40:36
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du får komma o göra frukost till mej med när du vill!!! Mycket gott!!!

2010-05-04 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0