Härliga Måndag!

Gud vad denna helgen har gått fort tycker jag. I fredags skulle jag vart ledig men jobbade extra i Pålsboda hemtjänst istället, kul kul! På kvällen var vi och tränade skivstång och efter det när vi kom hem grillade vi, gud så gott det är, älskar det. Till det drack jag faktiskt rött vin, visserligen mousserande, men väldigt gott så det blir fler gånger man kommer att prova det.

Sen i Lördags gjorde jag egentligen inte så mycket, men gud så skönt och varmt det var ute då, rena sommarvärmen. Var uppe i Gryt på fm. sen åt vi lite glass =) och senare på kvällen var vi på 30-årsfest hos vännerna Ida&Danne, och jag blev lite full men jag styrde upp det hela med att dricka vatten i slutet, funkar alltid. Så denna gången behövde jag inte jaga O´boy glaset =)

I Söndags var vi till Marieberg och köpte doppresent till Tony&Gujes dotter Frida som ska döpas på Söndag, Örjan köpte lite kläder och jag skämde ut honom lite som jag brukar göra, hehehe det kan han gått ha.
Efter vi kommit hem kollade vi på Avatar, den var bra men inte sådär jättebra tyckte jag men helt klart godkänd.

Och idag har jag jobbat så efter jobbet åkte jag hem lagade mat och sen åkte upp till Gryt, pappa har kommit hem från Usö efter att ha opererat sig, hade köpt lite blommor till honom =)
Men nu ska jag ner och kolla på tv, sen senare ikväll är det Hollywoodfruar, yes yes!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad roligt med ett inlägg :)

Är inne o kollar varje dag...



Jag sitter o väntar på Hollywoodfruar nu :)



Hoppas att allt är ok med Roger!



KRAMAR från Lollo

2010-05-17 @ 20:47:46
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, jag är inne varje dag och kollar din med =) Jodå allt är bra med pappa, tillstötte lite komplikationer men allt gått bra trots det.

Kram kram...

2010-05-21 @ 11:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0