Bakdag!

På min lediga dag idag så har jag bakat lite. Kolakakor och mockarutor. Jag har nämligen varit så snäll och bakat till Örjans jobb =) Härom veckan hade han med sig jordnötskakor som jag gjorde förr ett tag sedan och hans jobbarkompisar trodde de var köpta kakor =) Allafall så sa det till honom om de inte kunde få lite mer hembakt och det ska dem få gubbarna. Men Örjan kom och sa nu när jag hade bakat klart allt att han inte ska ta med sig det försen nästa vecka för då ha de alla rast ihop. Åhh dags och säga det nu, jaja det går ju och frysa in.



Usch såg på vädret att det ska komma in snö nu till veckan. Gillar inte snön!!!!

Ja hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0