Blä för regn...

Usch vilket skitväder det har varit under em nu. Jag har allafall varit hem till Emma och barnen (Alex&Bella). Vi spelade spel, öhh vad hette det nu... TP kanske? Ja allafall så var ju det kul. Jag vann ju inte med det gjorde Bella, duktig hon är. Vi spelade Disneyversionen så många frågor kunde man ju inte =) Det roligaste var när vi hade spelat klart och skulle lägga undan spelet. Jag vet inte hur många gånger jag försökte vika ihop spelet rätt. Tillslut började jag att asgarva då Emma frågade "Får du inte ihop spelet" =) Åh så blond man är ibland... Men jag fick ihop det...tillslut!
Har även hämtat ut biljetter tills på Tordsdag då jag, Jenny och barnen ska gå på Spökvandring för barn på Slottet. Hoppas det blir rysligt kul, he he he!!!

Ja det var väl min dag. Imorrn ska jag träna (är det tänkt allafall, skiter i att jag har ont) Coreboll. Det är Coreträning med Pilatesboll, det blir intressant och prova på det. Guje ska med då oxå =)

 Hej hopp....snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0