brum brum...

låter det om nya snöslungan. Örjan håller på att köra för fullt här utanför och är straxt klar. Han tycker verkligen att det där med att röja snö är skitkul, om det har med maskiner och göra rättare sagt.

Ja nää jooo har ju inte så mycket att skriva här känns det som. Har inte hänt nått roligt direkt. Men imorrn ska det hända något roligt, eller inte. Ska till Rolf då och hoppas han fixar min ischias då =) Skulle bli väldigt glad och tacksam.
Och på Söndag då åker mina kära vänner Fia&Ida till Australien i 1 MÅNAD!!! Är inte ett dugg avundsjuken. Tänk vilken resa och minnen de kommer att ha för livet. Tjejer, var rädda om er där nere nu!
Och på samma dag ska även Emma&Anders åka till Rom. Inte helt fel det heller direkt.
Buuhuuu stackars mig som får vara hemma och slita... Hihihi!

Snart är det JUL!!!! Trevligt trevligt. Jag har lyckats pricka in rätt arbetsveckor oxå. Är ledig helg både jul och nyårshelgen =) Yes yes yes!

Ja det var allt för nuuuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0