But whyyyy!!!

Hur kunde Linnea åka ut ur Idol??? Hon skulle helt klart gått till final tillsammans med Jay! Vad sur jag blir men men. Jag tror och hoppas att hon får skivkontrakt ändå =) Och hon gjorde ju Beyonce´s låt Crazy in love skitbra...



Har jobbat klart helgen allafall. Var hur mycket som helst att göra på jobbet idag och på em satt jag inte en stund på tre timmar. Kändes i benen kan jag säga. Så nu är jag jättetrött men än är det inte helg, ska jobba imorgon oxå och sen är jag ledig i två dagar =) Ska då försöka hitta nån utegran och städa osv.
Idag när jag åkte hem från jobbet så ringde det i min väska men det var inte min rignsignal??? NEJ! tänkte jag. Nu har jag fått hem någon larmtelefon från Hallsberg. Börjar att rota runt i väskan, a.k.a "Svarta hålet" och där ligger en utav telefonerna från Pålsboda där jag jobbade IGÅR! Hur fasiken kan jag ha lagt den i min väska? Ja man är ju lite tokig ibland...
Plus att när jag skulle tanka vid macken i P-boda så tog apparaten mitt kort, gaahh, men det ordnade sig ju och så skulle jag stanna till i kiosken då Linda lus jobbade, och hämta ut biljetter. Nej då hade de slut på, ja vad säger man, biljettlappar =) Det går bra för mig idag!

Ikväll är det allafall "Ensam mamma söker" Blir spännande vilka de väljer =)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0