fick ett mess...

Av Emma där hon skrev att jag inte har bloggat på länge =( Jaha nu får man skäll oxå, hihi!
Jag kan säga att idag var Örjan iväg med våran ena katt Stig till veterinären för att han har inte varit så pigg de sista dagarna. Har varit orkeslös och inte haft någon aptit. Han har ju ändå piggat på sig lite nu och äter typ lite mjukmat och så. Men veterinären trodde att ena njuren var förstorad och om det nu är så, så fanns det inget att göra åt. Så vi får se vad proverna visar och om det är njuren det är fel på ska vi ta bort honom =( Lilla Stig, världens gosigaste katt! Ja lika bra att förbereda sig på det värsta. Usch och fy!



Imorrn är jag ledig men får se om jag får jobba extra nått. Ska annars åka till Marieberg och handla mat och kanske kolla på kläder =) Måste ju hinna att sätta upp julgardiner och allt annat nu till första advent. Får se hur det blir med det.
Fan vad snö det har kommit då... Örjan får visa mig hur snöslungan fungerar så får jag ta en svängom med den imorrn. Men med min vanliga otur så har jag säkert sönder något, det brukar vara så för mig när man ska vara duktig =)

Åh i helgen jobbar jag, vill inte. Det är så mycket på jobbet nu så man känner sig stressad över att jobba helgen då vi är färre personal. Men men det går väl antar jag.

Har varit och tränat Coreboll ikväll, kul kul! I Måndags tränade vi box, roligt det med! Skönt att vara igång igen, vi får väl se hur länge det går...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lilla Stig :( Det var inga roliga nyheter du hade o komma med :(

Förutom mat- o klädhandling, jag kanske också ska in :)

2010-11-24 @ 22:28:26
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Lollo

Usch vad jobbigt när husdjur är sjuka :(

Pussa på Stig från Mig!



KRAM!

2010-11-25 @ 18:00:10
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0