fredag!!!

Har vart en bra Fredag. Morgonen började med att Elin från jobbet ringde och sa att jag kan jobba i Pålsboda =) Tack säger jag till det! Sen på fm. så skrev syster Jenny ett mess och frågade om jag ville gå på Helhetsterapi och innebär bla. fotbad som renar kroppen från tungmetallet, massage, healing m.m. för 250 spänn. Visst tänkte jag, masage är ju alltid skönt och få. Så den 9 December ska vi plus syster Veronica gå på det. Ska bli kul!

Och igår hade jag fått min kavaj. Den gillar jag verkligen men den var lite snäv i ärmarna =( Men det går det med... Skulle vilja hitta nån snygg svart kjol+topp och ha vid jul och nyår, hmmmm!

Jag har försökt att skicka iväg ett sms-inlägg med bild men det går inte =( Skulle visa er en lapp som jag hade smugit ner i Örjans väska innan han åkte. På den stod det "Älskar & saknar dig! Puss..." Men tror ni att karl har sett lappen??? Nej! Var tvungen att skriva till honom idag på em och fråga om han hade sett den lappen men nej det hade han inte... Han skulle kolla sen när dem kom hem och då hittade han den =) Här försöker man att göra till sig ;-)

Hursomhelst så ska jag gå ner nu och duscha, äta och sen iväg till Pålsboda hem till Linda och kolla på IDOL!!!

                 
                  Det fick bli en bild på oss istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0