jaha...

Då var det Måndag igen. Igår när vi var till Marieberg hittade Örjan kläder till bergravningen, jättefina! Och jag ett par lackleggings från Lindex som jag har varit ute efter =) Satt jättebra och billiga plus att jag hittade en vanlig enkel topp på H&M oxå =) Men sen idag när jag var på Lindex i Hallsberg och kikade runt lite hittade jag ett par andra lackleggings som kostade lite mer men verkar vara bättre kvalitetpå dem =( Typiskt! Men gud vilket jävla i-landsproblem då.... Kvällen avslutades med lite mat från Pitchers, gott gott gott!!!!

Över till nått annat. Imorrn ska jag och Linda åka till Britt-Marie och hälsa på. Ska bli väldigt roligt att träffas och umgås lite =) Linda och Britt-Marie är gamla jobbarkompisar från Pålsboda när jag jobbade där.

Ikväll ska jag nog kollapå Ung&Bortskämd. Är lite facinerad över denna serie... På ett sett tycker jag lite synd om ungdomarna som har haft föräldrar som har serverat allt på ett silverfat till dem. Det lär man sig inget på!!!

Byeeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0