kom på en sak...

Igår var det exakt ett år sen jag gjorde min tatuering hos Stina nere i Ystad =) Och den ångrar jag verkligen inte. Hon är sååå duktig! Skulle vilja göra en till tatuering hos henne men jag vet ju inte vad jag vill ha för något =(  Hennes hemsida: www.eyescreamtattoo.com 



Idag allafall har jag varit hos Tony och Guje och hjälpt dem att flytta lite. Dem kommer att få det jättefint när allt är klart. Gillar huset dem köpte med planlösningen och allt. Roligt för dem! 
När jag skulle åka hem bestämde jag mig för att gå till Malins grav. Malin var en kompis till mig som dog för tre år sen =( Livet är bra orättvist... Malin som var världens snällaste och raraste tjej och nu är hon borta, man blir bara så ledsen.     
På vägen hem ringer syster Jenny och frågar om jag kan komma till henne och prova lite kläder hon har fått av sin vän Martha. Jag fick hem lite tunikor, tröja och en topp =)

Snart kommer min älskling hem från Östersund =)))                   


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Är hemma nu!!

2010-11-20 @ 20:34:52
Postat av: Emma

Ja visst är det för hemskt! Har oxå stannat till där någon gång när jag åkt förbi. Det är så overkligt!

2010-11-20 @ 23:50:39
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad har ojje gjort i ostersund? lite dalig uppdaterad har down under=) ett helt underbart land, med trevligt folk, sol och bad och snygga surfers=) eller njae, det med alla snygga ar inte helt sant, alla surfar har, i alla aldrar, fran 15 till 60, sa... Halsa och krama ojje fran mig!!! KramKram!!!

2010-11-24 @ 08:57:31
Postat av: Susanne

Fiaaaaa!!!! Örjan har varit på begravning för sin mormor =( Hon gick bort hastigt för ca veckor sen... Ska bli så kul att se bilder från er resa! Pöss på dig!

2010-11-24 @ 17:19:28
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0