ÖÖöörebrooo!

Ikväll har vi vart till Britt-Marie =) Väldigt trevligt. Jag har knappt inte träffat henne sen hon flyttade till Örebro. Det var en supermysig lägenhet hon bodde i, verkligen jättefin. Även Helena (oxå en gammal jobbarkompis från p-boda) kom oxå med lilla Charlie. Vilken gullunge och sååå snäll. Satt där så snällt i sin stol och somnade sen på soffan. Men det var väldigt trevligt att få träffa dem igen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord =) Måste bli snart igen kom vi överens om.



Jag måste ju berätta... Efter jag hade slutat och jobbat idag, fick jobba i Pålsboda =), så hade jag fått ett mess från Bubbleroom där det stod att jag var en vinnare ur en kunddragning och hade vunnit 100 kr att handla för =) Ja allafall så passade jag på att beställa denna kavaj som jag har velat haft länge nu...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad Mysigt det ser ut på bilden!



Snygg Kavaj! Den kommer Du passa riktigt bra i!



Puss & Kram

2010-11-16 @ 23:14:24
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack Lollo, jag hoppas det allafall att jag kommer att passa i den =)

2010-11-17 @ 12:18:30
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0