Söndag!

Har inte gjort så mycket idag. Städat lite, röjt lite i datarummet där det såg ut som ett slagfält =) Kollat på resor till New York, vill dit!!!!!

Kollade på "Så mycket bättre" igår då det var Christer Sandelins tur. Han har ju gjort rätt så bra låtar faktiskt. Så kul att se klipp från 80-talet, en sån härlig tid med musiken, kläder, frisyrer m.m.
Hahaha kommer ihåg när jag var liten då min vän Lollo ville att vi skulle rösta massor på Christer då han var med i nått musikprogram där man kunde rösta på sin favorit =) På nått sett hade väl Lollo träffat Christer i verkligheten, hmm jag kommer inte riktigt ihåg sambandet. Hur var det där Lollo?




Kommentarer
Postat av: Lollo

Christer Sandelin kommer ALLTID att vara min idol! Han är SÅ BRA!



Min systers man är kompis med Christer så det var på det sättet jag träffat honom :)



KRAMAR från Lollo

2010-11-22 @ 23:38:24
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det var så det var ja =) KUL!

2010-11-24 @ 17:20:24
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0