Spökvandring!

Nu ikväll har jag, syster Jenny och våra syskonbarn Kevin och Alexandra varit på spökvandring i Örebro Slott. Det var riktigt kul. Våran guide berättade en massa hemska historier bla. om hur folket från förr i tiden levde i fängelsehålorna i källarn och vad man gjorde med kvinnor som de trodde var häxor osv, under tiden hon visade oss runt på slottet. Hon berättade oxå historier om att det spökar på slottet och det sista rummet vi var i var på vinden där berättade hon en spökhistoria och det var helt kolsvart i rummet, riktigt kusligt=) Nej men det var riktigt bra tyckte vi. Kanske blir nästa år igen.
Och nu snart ska jag kolla på Tv4+, Ladies of Östermalm =) Jag är en sån tv-junkie... Sen efter det var det nått nytt program med Leila Lindholm, kul kul!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle gå omkring med rysisar på hela kroppen hela kvällen :) Skulle va skiträdd!! Men det låter riktigt skoj!!

2010-11-04 @ 21:43:10
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hehehe nog så läskigt var det inte men skoj var det allafall =)

2010-11-04 @ 21:51:47
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0